Liggsår

Det känns alltid meningslöst att förtälja något på söndagar. Det är samma visa som spelas i mitt huvud. Toner i repris som slåss med resten av dess innehåll som är skadat sen gårdagens samt fredagens äventyr. Ärligt så har  alkoholen inte gett mig mer krigsskador än lite klotter på underarmarna denna helg. Sen förstås mitt bankmatkort som så vackert lämnade mig i fredags. Jag anser att den förlusten inte hade något alls med alla goda drinkar att göra utan endast bygger på en förbannad klumpighet... annars är jag hel. Utan kort och ett pimpat skinn. Det enda som riktigt gjort mig illa är bristen på sömn. Imorgon sover jag hela min lediga dag, ska se till att få liggsår tills på tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0