Ordmissbruk och landet

Detta sommarväder är fantastiskt! Hoppas det i fortsättningen på oss hälsar lika ofta som jag missbrukar ordet fantastiskt. Jag vill bara sola och få lite äkta färg. Sån där som tar lite tid, som avkopplar... ni vet. Denna varma sol får solariumbränna att påminna om inrökt lägenhet, gult och bara jävligt ofräscht. Det passar mig perfecto att tillbringa ett par lediga dagar hemma hos mamma i Österfärnebo. Det må vara skog och noll mottagning om man som jag har 3 som operatör - men framför allt så är det förbannat charmigt! Jag vill bara åka folkracebil, slå mygg och dricka olaglig sprit från grannens källare. Blir det ingen utlandsresa i sommar så blir det absolut några dagar ute på charmiga landet. Det vore fantastiskt skönt. 

Vad gäller helgens bravader så vart tjugoårsfesten för Patricia Ekström fantastiskt lyckad. I alla fall på de flesta plan. Bilder kommer snart på fantastiska facebook! 






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0