Kastar lite bilder

Humor på riktigt. På riktigt!
Daniel handlar gås på Naturkompaniet
Mer än salongsberusad på en tisdag.
Slitna hjältar dagen efter. Viktor saknar fortfarande stil...
Studerar Frankrikes mest onödiga trappor på Charles de Gaulle. Rullbandsresan tog säkert 10 min (stillastående).
Följde med Daniel på jobbet en eftermiddag. Rätt nöjd med mitt eget jobb såhär i efterhand.
Alex var envis, men vi fick till slut justera hans outfit innan utgång.
Blev fotad för NÖJESMIX. Moget att knäppa precis när jag rättar till mössan...

Kommentarer
Postat av: oll

2010-11-23 @ 12:13:34
Postat av: Olli

Sjukt snygg jacka Daniel har på sig ;) Ser nästan ut som den i min garderob :P

2010-11-23 @ 12:14:19
Postat av: Ranje

Vilka jävla stekare!

2010-11-26 @ 17:23:22
URL: http://robinranje.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0