Kanske inte

Känner mig konstig idag. Mer än vanligt. Har rakat av mig allt skägg, är helt clean. Det har jag inte varit sen någon gång i gymnasiet, vi pratar alltså ett helt gäng år. Det är förbaskat ovant. Så ovant att jag blir förvånad varje gång den där väldigt unga killen i spegeln tittar skrämt på mig. Kan ha varit lite smått oklok att göra detta just till idag då graderna valde att sjunka lite extra. Ska prompt försöka mig på denna unga och städade look, kanske kommer min vän Daniel att få fortsätta ge mig komplimanger som; "du ser renare ut utan". Fina ord. Kanske förblir jag till utseendet lika ung som jag är till sinnet, kanske inte. Tycker hemskt synd om alla flickor som inte kan värma ansiktet med ett stickigt skägg. Mest synd om dem är det för att mitt skägg är upptaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0