På "papper"

Känner mig lite dum över att säga att det inte händer något i mitt liv. Det händer en hel del. Korten på bordet.
Det finns en väldigt fin tjej som för tillfället bor på andra sidan Europa, men som snart kommer hem. Har nyligen bytt jobb, det nya jobbet känns så rätt att jag ser mig själv stanna tills det är dags för pension. Var på lägenhetsvisning här om dagen, precis som alla de andra bostäder jag är intresserad av låg denna i Gävle. Vill iväg från lilla Sandviken (viktigt att tillägga, vill inte bort från invånarna utan från byn i sig). Känns som att det händer mer än på länge. Känns bra att få det nedskrivit på "papper" ibland. Vimsig som jag är så glömmer jag alldeles för lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0