Smak av hål i tänderna

De känner mig något så när hoppas jag kan tala om mig som en ödmjuk kille. Skryt och sådant onödigt är inget jag håller på med. Men är det något jag kan tycka är lite häftigt sådär, som borde göra några av er gröna av avund är: jag har nämligen aldrig någonsin har haft något fel på mina tänder. Inte ett hål, en lagning eller någon fyllning. Har noll koll på allt vad som kan hända hos en tandläkare.
Men nu behöver ni inte längre riva ert hår. Nu är det nämligen något som är fel. Det känns i hela munnen, i varenda tand. Det smakar till och med som att det skulle kunna vara något på tok... säger jag som aldrig varit med om det. Men om hål i tänderna har en smak så är det den jag har i munnen nu. Äckligt... men ändå lite spännande och nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0