Hanging with the grabbar

Idag vart någon av en spontandag. Nästan lika busigt och inte ett dugg planerat som besöket på sunkiga 8ball igår natt. Så rastlösa att vi bestämde oss för att dricka öl och spela biljard halva natten - på en tisdag (samvetet verkligen på topp dagen efter...) Men nog om gammalt, istället mer om nytt; Idag vart det en sen lunch och sedan en tripp till Gävle för att mina goda vänner var i stor nöd av lite frisyrputs. Lite shopping. En kopp kaffe och ett par cigg. Sedan en avrundning i form av våfflor med grädde. Självklart hade vi inte heller räknat med att det behövdes en elvisp till grädden. Hämtade även ut min efterlängtade blazer på jobbet, som jag för övrigt vill ha på mig dygnet runt, och fyndade ett par grymma skor på favorit-haket Scorett!
Slutsats: Välkammade killar, trängre på skohyllan, mätt och belåten... samt en gråtande plånbok.
Kanske kommer några bilder från dagarnas bravader. Håll till godo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0