Virtanen för en gångs skull

Det finns väldigt många kändisar jag fullkomligt tokgillar, ser upp till, avundas och till och med älskar. En av dem som inte platsar i någon av ovanstående fina kategorier är nöjes-clownen Fredrik Virtanen på Aftonbladet. Jag ogillar honom inte, men vi klickar inte. Han faller mig inte i smaken det minsta, spottar försiktigt ut honom i en servett och gömmer honom under tallriken som det rackar-barn jag innerst inne är. Men hans senaste krönika i tidningen ovan träffar så himla rätt för en gångs skull. Skulle kunna skrivit exakt samma sak här. I alla fall tänkt. Nästan samma. Inte precis orden. Men typ. Ja, ni förstår... läs den här och håll med oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0