White Sky

I fredags var jag med jobbet på en föreläsning om ämnet "säljande". Mest var den underhållande, näst intill ståuppkomik, men framför allt så handlade den om inställning. Att vi ska tänka på hur vi rör oss, för oss och tänker när vi välkomnar en kund till butiken. Lika viktigt hur vi beter oss runt kollegor etc. Kort och gott - vilken inställning vi har på arbetstid, även hemma för den delen. Idag ska jag pröva mig av allt nyttigt och roligt den glade norske föreläsaren predikade. Trots jag har försovit mig, att äggen var slut, att jag skar mig på smörpaketet... och att jag ät tröttare än jag kan minnas trots nästan 8 stabila timmars sömn.
Idag leker livet. Dagens soundtrack:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0