Busy och lite efter

Idag har vi skyltat om i butiken, vridit om lite bord, nya skyltar och tillhörande inredning. Framför allt så har vi fått en jävla massa nyheter. EN JÄVLA MASSA NYHETER! Nytt och fräsch, blandat med gammalt. En vacker tavla det hela. Allt pysslande och donande tar upp en himla massa tid. Sena kvällar och alarm som ringer alldeles för tidigt. Eftersom vi för nuläget är riktigt underbemannade så gäller det att rycka in, vilket jag gärna gör sista tiden.
Alltid kommer jag hem för sent för att hinna se något av mina favoritprogram i tid. Får istället laga sen mat och titta via någon av de stora kanalernas hemsida. Inte lider jag så mycket av det egentligen. Dock mår min hälsa pyton av sena kvällar som alltid resulterar i för få timmar sömn... känner mig himla upptagen och viktig. Busy och lite efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0