En helg på sne

Det har varit en slitsam helg för en mer eller mindre hårt arbetande. Det har sålts något grymt med skor vilket som vanligt har varit svinkul. Det har också blivit lika grymt med antalet kalla och glas med rödvin. Kvällstid har jag mått som en prins. En salongsberusad prins med kronan, eller som i mitt fall mössan, lite på sne. Som det alltid låter såhär i efterhand; party party så det räcker och blir över för ett tag. Nästa helg är det dags igen, inflyttningsfest och födelsedagsfirande... finns det ett slut på denna goda (läs onda) cirkel, eller är jag fördömd att avnjuta söta drinkar med världens bästa grabbar? Mycket möjligt att fallet är att vi även nästa helg har sönder ett par pallar, inomhus sprutar öl och cider efter väggarna, röker i trapphus och som alltid våldtar dansgolven!
Imorgon är jag ledig. Telefonen på ljudlös och alla alarm avstängda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0