Människa och säljare

På fredag börjar något nytt som kanske kommer att bli vad jag kommer att syssla med resten av mitt liv. Känner att möjligheterna för att framför allt trivas som fisken i vattnet och att sedan utvecklas både som människa och säljare hos GANT är stora. Även om det kommer att svida ett tag att inte få göra de många fötternas vardag till en bättre plats så är jag säker på att detta är ett steg i rätt riktning. Mina trogna kunder är nu självklart välkomna in på nya jobbet, att handla kläder förstås.
Skobranschen och köpcentrumlivet har lärt mig att tåla stress, ta alla typer av människor, säga nej till prutande och ta vara på tiden. Tar med mig kunskaperna och tänker bli den bästa (och enda) killen på nya jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0