Noll respekt

Känner mig som en buse. Har verkligen noll respekt vad gäller tiden. Inte nog med att jag missbrukar alarm och påminnelser som så snällt försöker göra vardagen till en bättre plats. Struntar blankt i när det egentligen är tid att förtära föda. Gå på toaletten. Tvätta, raka eller klippa mig. Tar mig inte tid till något längre. Är upptagen med ingenting och det finns aldrig tid för nyttigt utan bara kvällar då jag unnar mig saker. Känner att jag är en respektlös usling som inte gör något vettigt av tiden. Det är som att se en gammal dam ramla och inte hjälpa henne upp... eller något i den stilen. Som en spik i kistan var jag nyss nere i tvättstugan och slog igång två maskiner tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0