Somna orolig

Det luktar brännt i trapphuset. Mitt extremt utvecklade luktsinne säger att det antingen är en doft av rengöringsmedel eller spill av gryta (med rengöringsmedel som ingredienser), hur som helst så har någon satt på spisen och bränt vid någon av ovanstående. Det är en frän doft som säkert skulle kunna göra mig lite snurrig. Tänker inte sätta min fot utanför dörren så länge det hela pågår. Har nämligen bestämt mig för att undgå att vara snurrig för flera helger framåt, mer snurrig än vanligt alltså. Alkohol alltså. Crazy banana time alltså. Med mina grabbar alltså.
Känner mig som en kass granne som bara gick raka vägen upp till lägenheten, småsprang upp utan att bry mig om det brända som egentligen hade kunnat vara ett bränt lik som en gång var en kär granne. Usch så hemskt. Är riktigt hemsk. Sover i natt inte bara med dåligt samvete över min döde granne som jag aldrig träffat utan även orolig över mitt eget skinn. Det viktigaste skinnet alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0